לא יודע מה קרה- אני מקווה ששום דבר לא קרה-אבל שכחת אותי?אולי האשכול הזה יזכיר לך על שאלותיי!
תודה על התזכורת!המענה - בתיבה האישית.-יום נעים ומוצלח-
צר לי אך אין לי שומדבר בתיבה האישית