טיפול אוירי-יבשתי ע"י "הצלה" גוש-דן
זה אירע אתמול לפני הצהריים.
ראש להק אויר של "הצלה" גוש-דן המתנדב הטייס שלמה גרוסברגר, שהה אמש 'במקרה' על הקרקע, כשחברו - גם הוא טייס במקצועו - חייג אליו לסלולרי.
וכך התנהלה לה השיחה:
- "שלומי! אני באויר עכשיו, באזור ראשון לציון. היכן אתה?" - "גם אני באזור ראשון לציון. למה אתה שואל?" - "שמע, ברגע זה אירעה תאונת דרכים בין אוטובוס למס' רכבים.... רגע, הנה זיהיתי אותך... זה מדהים... אתה שני רחובות מהתאונה הזו..."
וכך התנהלה השיחה כששלמה מכוון מהאוויר ע"י חברו לעבר התאונה הקשה.
מיד עם בואו למקום, דיווח למד"א אזור איילון על מיקום התאונה וביקש נט"ן + רגיל.
לאחר סיום הטיפול בפצועים ע"י מתנדב "הצלה" גוש-דן שלמה גרוסברגר וצוותי מד"א, פונו מהמקום 3 נפגעים במצב קל ונפגע נוסף במצב בינוני עד קשה, ע"י נט"ן ו-2 אמבולנסים רגילים של מד"א.
"הרגשתי שמהשמים כיוונו אותי לתאונה הזו"... - מפטיר שלמה בהומור אופייני...
|
|