בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. פצוע קשה בבן גוריון / ששת הימים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/5/2006 10:04 לינק ישיר 
ת.ד. פצוע קשה בבן גוריון / ששת הימים


בערבו של יום האתמול התקבלה הודעה על ת.ד. ופצוע קשה באזור הרחובות ששת הימים ובן גוריון.

צוות דרום שהיה סמוך למקום הגיע תוך שניות ספורות למקום והחל בטיפול בנפגע. מספר מתנדבי הצלה מצוות צפון יצאו מביתם למקום והצטרפו למתן הטיפול והפינוי.

מבירור מהיר התברר שמסיבה לא מובנת סטה רכב שהיה נהוג בידי אדם מבוגר ועלה על המדרכה ברחוב ששת הימים כ300 מטר מצומת בן גוריון ופגע בהולך רגל, כתוצאה מהפגיעה הועף הולך הרגל לאויר ונזרק לאחר מספר מטרים מרוחקים, שמשת הרכב הפוגע נופצה כליל - דבר שהעיד על עוצמת הפגיעה החזקה.

הנפגע פונה במצב קשה עקב פגיעת ראש ודימום בהכרה מלאה עם מספר פגיעות , עמש"צ , ראש, דימום , ופגיעות בידיים וברגלים.

במקום היו :
ש. בוקשפן, ישראל הרשטיק, ד.בן שמואל , א. לוינשטיין, י.שטיגליץ.
בצוות האט"ן הי"ו : הלל הגדול , עידן כהן , ציפי , ומאיר מוהדב המתנדב החביב.





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/5/2006 16:52 לינק ישיר 

התמונות בדרך . ..  .


--------------------------------------------------------------------------------

- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - - תוקן על ידי - צוות_דרום - 14/05/2006 16:53:53



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2006 08:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.. -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2006 08:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2006 08:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2006 08:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.. בספירה שלי ..  אחת שתיים ושלוש. .. -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2006 08:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2006 08:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2006 08:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2006 08:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2006 08:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה ללא מילים... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2006 08:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בסוד שיח ...   צוות דרום ובכיר מצוות צפון. . . .

( שימו לב להגנה של ... עם קסדות על הראש. . . )

-------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. פצוע קשה בבן גוריון / ששת הימים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext