יש מישהו מהחבר'ה של גוש דן שמגיע לשם עם אמבולנס או בצורה פרטית..?
אני כנראה באופן פרטי, אבל יוצא אמבולנס מת"א לתגבור החפ"ק תשאל את הממונים לגבי זה.
מי אחראי על זה..? אפי..?
נכון לעכשיו אני ופיני יוצאים עם יוסי כהן לשם ביום שני בבוקר או בערב לא ברר בדיוק להחליף את רמי אין שם אמבולנוס שיצא לשם
חזי טעות בידךראיתי בעיתונות פרסומות של " הצלה ב"ב וגוש-דן " שנוסעים לשם לחלק ח"י רוטלהולכים להיות שם פוווול אמבולנסים..