תודה רבה
למתנדבי הצלה גוש דן בשמי ובשם מפקד מרחב שרון תת ניצב מנשה ארביב ומפקד משטרת פתח תקוה סגן ניצב מוטי פלדמן אני רוצה להודות לכם מתנדבים יקרים ולצוות צפון על שתרמתם מזמנכם וסייעתם בחיפושים אחר הנעדר מפ"ת במהלך כל השבוע האחרון ושנמשיך לסייע אחד לשני רק בשמחות. בברכת שבת שלום
ישראל גודלבסקי מפקד זק"א אזור פ"ת
                 
|