בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ר"ג: פצוע קשה מנפילה מגובה באתר בנייה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/5/2006 19:13 לינק ישיר 
ר"ג: פצוע קשה מנפילה מגובה באתר בנייה


היום בשעות אחה"צ התקבל דיווח על אדם שנפל מגובה באתר בנייה ברח' יוחנן באדר / חזון איש בר"ג.

מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן מיחי' האופנועים החובש הבכיר מרדכי עמאר, גואל כהן, יהודה לונדנר ויהושע בריף שהגיעו תוך זמן קצר למקום, גילו עובד זר כבן 30 מחוסר הכרה, שנפל מגובה 5 מטר על גבי משטח בטון באתר בנייה.

המתנדבים העניקו לנפגע טיפול רפואי ראשוני, כשבהמשך חברה אליהם ניידת לטיפול נמרץ בראשותו של הפאראמדיק ארז פוגל, שהעבירה אותו במצב קשה לחדר הטראומה בביה"ח "שיבא" בתל-השומר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ר"ג: פצוע קשה מנפילה מגובה באתר בנייה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext