בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד כביש 3

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/5/2006 09:51 לינק ישיר 
ת.ד כביש 3
מצורף קובץ

אתמול בצהרים התקבל דיווח על ת.ד בכביש 3 בכניסה ליד בנימין של אוטבוס ילדים ומשאית סמי טריילר .
מד"א איזור לכיש הכריז אר"ן אזורי ,  ולמקום הוזרמו כוחות מאיזור לכיש ואיילון ,
למקום התאונה הגיעו כונני מד"א הצלה אשדוד לכיש  צוות נחל שורק בפיקודו
של מנכ"ל הצלה אשדוד לכיש יוסי ויסנשטרן , וטיפלו בפצועים עד להגעת האמבולנסים
שלקח להם זמן להגיע עקב עומסי תנועה שנוצרו בגלל התאונה ובגלל ריחוק יחסי מתחנות מד"א .
חברי הצלה במקום טיפלו ומיינו את הפצועים כך שבהגעת האמבולנסים לא נותר אלא
לפנותם לבתי חולים  , על הארוע פיקד מושון וועקנין סגן מנהל איזור לכיש שהביע סיפוק
רב על הטיפול המהיר מהמיקצועי של חברי הצלה במקום .
מהת.ד פונו ס"ה ע"י מד"א 15 ילדים ב 2 נטנים ו3 רגילים ועוד מספר ילדים שפונו
באופן עצמאי  , אחד מהילדים הורד מיד לחדר ניתוח ושאר הילדים טופלו בעיקר בחבלות ושברים .





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 10:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 10:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 10:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 10:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 10:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 10:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 10:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

צוות נחל שורק שב"הצלה אשדוד-לכיש" 
 
בקשב רב שמעתי אתמול את הדווחים שלכם במירס. עבודה נפלאה יוצאת מן הכלל מיקצועית כמו שרק אתם יודעים. המשיכו לקדש שם שמים .

לתפארת "הצלה אשדוד-לכיש"




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 10:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 10:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 10:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 10:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 10:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 10:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 12:50 לינק ישיר 


אחינו אנשי החיל!

טיפול מהיר יפה ומקצועי לתאונת דרכים קשה שעלולה היתה להסתיים אחרת ה"י.

חזקו ואמצו!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/5/2006 09:05 לינק ישיר 

אחיי ורעיי.   תושבי ישובי נחל-שורק.     אני גאה בכם מאד .
ולדעתי אתם מהווים דוגמא לכל העולם.

ערנותכם והמיומנות , הזריזות והמקצוענות. היא לתפארת.

זה לא האר"ן הראשון שלכם . נזכיר את אסון רבדים על כל מה שהיה שם.

נזכיר אוטובוס שהתהפך ליד יסודות לפני כחצי שנה במוצאי שבת.

נזכיר ת"ד קשה שהיתה בצומת נחשון בין שני אוטובוסים .

ועוד מקרים שקורים כל יום באזור שלכם.

אין ספק שמגיע לכם המון מילים טובות והרבה יישר כוח .

ואני מפרגן לעצמי, ותקנו אותי אם אני טועה, אבל יש לי חלק גדול ביותר בזה שאתם חלק
מ"הצלה  לכיש - אשדוד". 





אני רוצה לאחל לכם שלא יהיה לכם עבודה בתחום זה , ושנפגש רק בשמחות.
ושתדעו שכולנו אוהבים אותכם , וגאים בכם, ואתם הטובים ביותר , ומודל לחיקוי.
ובע"ה שנפגש רק בשמחות.


   תוקן על ידי - א221 - 21/05/2006 9:09:39



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד כביש 3
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext