בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

רבי עקיבא בני ברק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/5/2006 18:22 לינק ישיר 
רבי עקיבא בני ברק

שריפה בדירה קומה רביעית צוותי כיבוי מבני ברק מנסים ברגעים אלו להשתלט על שריפה בדירה בקומה רביעית צוותי מד"א במקום ב"ה ללא נפגעים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/5/2006 10:34 לינק ישיר 


יפה, אבנר!

אנו שמחים לראות את רענננותך בשובך לפורום, אם זה בדיווחים חדשים ואם זה בעדכונים טריים.

אכן, בערב שבת דווח על שריפה בבנין ברח' בן-פתחיה / רבי עקיבא בב"ב.

מדובר היה בשריפה שפרצה באתר אנטנות סלולריות שעל גג הבניין.

כאמור, האירוע הסתיים ב"ה ללא נפגעים.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/5/2006 18:09 לינק ישיר 

תמונות מהשריפה  http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=605



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2006 10:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ


אתר יפהפה שגם התחיל להתהדר בתמונות עדשתו של דן לוין





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2006 10:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ


שימו לב לזוית של דן...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2006 10:42 לינק ישיר 


ואיך אפשר בלי צמד הפאראמדיקים: עידו גרובר וששי מוהדב...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2006 10:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ


אז הנה הם...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > רבי עקיבא בני ברק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext