בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

דיווח: "בקושי הרגשתי רטט והוא כבר במקום"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/5/2006 11:06 לינק ישיר 
דיווח: "בקושי הרגשתי רטט והוא כבר במקום"


מקרה שמעיד על גודל התועלת בפריסה הרחבה של המתנדבים ברחבי גוש-דן.

זה קרה הבוקר, כך מספר אחד המתנדבים - - -
השעה היתה בסביבות 10.00 בבוקר, לפתע חשתי ברטט הביפר. עוד לא הספקתי לשולפו וכבר נשמע הדיווח ב'מירס':
"369 במקום בחזון איש בב"ב, תיכף דיווח"...
בהודעת הביפר, אותה מיהרתי לקרוא תוך כדי הדיווח שלו ב'מירס', דווח על מקרה של חוסר הכרה בבית הרופאים ברח' חזון איש בב"ב.
כאמור, רק הגיעה הקריאה וכבר יש חובש מתנדב "הצלה" גוש-דן במקום.

אולם בכך זה לא הסתיים.
עוברת חצי דקה ושוב בוקע הקול מה'מירס':
- "דן 369" - קורא המתנדב אלעזר קליין מיחי' האופנועים של "הצלה" גוש-דן.
- "שומע 369" - עונה לו רמי שפירא קצמ"ש מוקד דן.
- "אני בבית הרופאים בב"ב. א. האדם כאן בהכרה מלאה. ב. הצוות במקום טוען שהם ביטלו את הקריאה".
- - - ועתה שימו לב למשפט הבא שנאמר ע"י קצמ"ש המוקד רמי - - -
- "בקושי עברה דקה (!) מעת קבלת הקריאה, אולם עדיין לא התקבל ביטול".
- "טוב, האדם כאן מסרב בינתיים לקבל טיפול. אני עוזב את המקום".
-"קבלתי!".

הבנתם? ברגע קבלת הקריאה כבר היה המתנדב במקום, ותוך דקה מקבלת הקריאה הוא כבר היה אחרי בדיקה ראשונית של החולה.

עתה, אִמרו אתם, אילו סיכויים טובים היו לחולה שכזה, אם אכן היה מדובר במקרה של החייאה וכדו' - - -

"אבל ברוך ה' שהאדם מרגיש טוב והוא בשלב זה כלל לא נזקק לסיוע רפואי", מסיים המתנדב לספר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2006 14:15 לינק ישיר 

גם אלי בא מתנדב ובפיו סיפור מדהים :

שמעת על הכתבה בפורום הצלה גוש-דן  ? ?  נו אני שואל איזה מהם ?   הכתבה על 369 . ..כן אני אומר לו קראתי , נחמד ואז צועק לי המתנדב בקול מרטיט   :

  הוא מפקד האופנועים של :  צוות דרום !!!

בדמעות נרגשות עניתי לו כן הוא כזה אלוף כל השכונה יודעת שכשחס ושלום צריך אותו הוא שם ודיקלמתי לסיום  ... 369 בדרך - מקרוב !


369 - תמשיך לעשות חייל ולהציל חיים , ישר כח !
-------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2006 11:25 לינק ישיר 


נו שוין...

הפטריוֹטיוּת של צוות דרום...

דוגמא של צוות!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > דיווח: "בקושי הרגשתי רטט והוא כבר במקום"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext