בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

עזרה ! תקע למערכת כריזה מסוג "FEDERAL"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/5/2006 17:57 לינק ישיר 
עזרה ! תקע למערכת כריזה מסוג "FEDERAL"


שלום רב   !

יש לי מערכת כריזה מסוג FEDERAL דגם PA300
וחסר לי את התקע המחבר בין המערכת למצבר הרכב,
ללא תקע זה אי אפשר לחבר את המערכת (כך נאמר לי בשחף ברח' השומר בב"ב)
אשמח לקבל פרטים היכן ניתן להשיג חלק זה , או אולי למישהו יש תקע כזה שאינו בשימוש.

תודה רבה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/5/2006 18:36 לינק ישיר 

תגיע לתחנת ר"ג יש שם בחור בשם סאסי הוא יעזור לך



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/5/2006 09:01 לינק ישיר 

ויטי .

חח..ח.ח.ח.ח   אהבתי .." יש שם בחור אחד בשם סאסי "

חח.ח.ח.ח.ח.ח..ח תוקן על ידי - shmulik10 - 22/05/2006 9:02:32



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/5/2006 12:50 לינק ישיר 

אני חושב שזה ששי לא????

סליחה החשמלי/פראמדיק ששי!!!!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/5/2006 14:05 לינק ישיר 

חשמלי = חשמלאי - נכון ?

סאסי = ששי  - נכון !

נו שוין ..

בכל אופן - דעה אחרת אם בעל רכב הינך , תוכל לגשת ל"גל קשר" בחולון  הסמוך לתחנת מ.ד.א. אזור  ובתוך דקות יהיה לך מבוקשתך, או לחילופין בכל מרכזי התקנות של מוטורולה כגון בקריית מטלון בפתח תקווה .  וכו' .





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/5/2006 18:05 לינק ישיר 

חיברתי לרכב מכשיר קשר והדבר שהכי מעצבן אצלי ברכב שיוצא החוט מהמכשיר קשר לאנטנה בדלת וכל פעם שאני סוגר את הדלת הוא נשחק בדלת ועלול להקרע אם יש למשהו פתרון להוציא את החוט מהאוטו לגג בלי שיהיה סימן מבחוץ   ..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/5/2006 17:07 לינק ישיר 

תעביר את בחוט מתחת לגומי של הדלת וכך זה לא ישחק   מנסיון




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/5/2006 09:36 לינק ישיר 

אפשר מתחת לגומי אבל בדרך כלל זה בלתי אפשרי משום שכבל האנטנה רחב מידי..

נסה להעביר את האנטנה לחלקו האחורי של הרכב ולהוציאו דרך דלת תא המטען האחורי . שם הרווח גדול יותר והדלת נפתחת פחות והרבה יותר יפה.
תוקן על ידי - צוות_דרום - 25/05/2006 9:36:50



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/5/2006 00:36 לינק ישיר 

מדובר ברכב פורד קונקט וזה בעיה מדלת אחורית של אוטו מחפש לשמוע עוד רעיונות.
תודה לכולם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > עזרה ! תקע למערכת כריזה מסוג "FEDERAL"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext