פ"ת: כחוּלי מד"א לעזרת כחוּלי המשטרה
מצורף קובץ בשעות הבוקר של יום האתמול התקבלה הודעה על תאונת דרכים ברח' גיסין בפתח-תקוה.
מדובר היה בשוטר רכוב על אופנוע שנפגע.
במקרה או שלא, שלח מד"א לעזרת השוטר, צוות אמבולנס שגם מזדהה עם הצבע הכחול, הפס המסמן את החובשים הבכירים של מד"א.
השוטר פונה במצב קל לביה"ח "בילינסון" הסמוך.
וכמו שבדרך כלל קורה באירוע שכזה, דן לוין היה גם כאן...
תמונות נוספות, באתר ה'חם': http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=613

|
|