בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

לא מסתדרים בלעדיכם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/5/2006 14:23 לינק ישיר 
לא מסתדרים בלעדיכם

לא מסתדרים בלעדיכם אמר מפקד משטרת אשדוד לקמב"ץ "הצלה אשדוד" משה וובר בתידרוך בסיום החיפושים.

כך זה התחיל .      היום בשעה 7:00 בבוקר פנתה משטרת אשדוד להרב משה וובר קמב"ץ "הצלה אשדוד"  בבקשת עזרה דחופה בחיפושים אחר ילדה בת 13 בת למשפחה חרדית מאשדוד. אשר נעלמה מאתמול בחצות . משטרת אשדוד אשר מכירה ביכולת האירגון המיוחד של הצלה אשדוד בחיפושים. פנתה אליו ישר בצעד ראשון במערך החיפושים.    משה כמו שרק הוא יודע תפס יוזמה והקפיץ כמובן את מתנדבי זק"א
( באשדוד השיתוף פועלה בין האירגונים יכול להוות דוגמה מיוחדת לכל רחבי הארץ. ) וכן מס' אברכים עם לב טוב .  וכך בצוות שכלל  כמאה חמשים מתנדבים אופנעים. אמבולנסים. ורכבי שטח.וטרקטרונים. יצאו לחיפושים במשך כחמש שעות. חפ"ק נפתח במשרדי "הצלה אשדוד" בצוות שכלל את פיקוד משטרת אשדוד וכן מתנדבים מאירגון "הצלה אשדוד" ומתנדבי זק"א פיקדו במקצעיות רבה על החיפושים. סמוך לשעה14:00 עלה משה וובר בקבוצתי במירסים של "הצלה אשדוד" וכן של "זק"א" והודיע :   תודה רבה לכל המתנדבים היקרים הילדה נמצאה שוב תודה רבה ושבת שלום .    
תודה מיוחדת לאבי דרעי מפקד זק"א אשדוד

משה.   בשם כולם תודה רבה על העבודה המיקצועית ושבת שלום.






דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > לא מסתדרים בלעדיכם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext