בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

יחידת האופניים של ... אבנר !!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/5/2006 11:13 לינק ישיר 
יחידת האופניים של ... אבנר !!!
מצורף קובץ



כן .. כן... חברים  אבנר הגדול נתפס בעדשת המצלמה כשהוא מזנק לאירוע שריפה ברחוב נגבה בר"ג.
על גבי  .. אופניו יחד עם עמית נוסף ביחידת האופניים של כיבוי האש.

התמונות מדברות בעד עצמם.. לא כך ?

כל הכבוד אבנר !!


--------------------------------------------------------------------------------

- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/5/2006 11:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.. -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/5/2006 14:22 לינק ישיר 

בוא נגיד לך את זה ככה ביום רביעי היתה שריפה במסעדה בבורסה אני הגעתי צוות שני עם האופניים  אז אצלי המהירות מעל הכל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > יחידת האופניים של ... אבנר !!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext