"הצלה אשדוד" נשמע קולו המונטוני של הקצמ"ש אריק מארק יש לנו מקרה ברובע י"ג בביה"ס מקיף ח' יש שם נפילה מגובה בהכרה לא כ"כ ברור מי שמגיע שידווח . שני כונני "הצלה אשדוד" מדווחים בדרך עובר עוד דקה ואחד כבר סוגר מקום. דווח מידי אומר הקצמ"ש . מדובר בבן 15 שנפל מגובה של יותר משני קומות מעורפל הכרה מדווח הכונן ומתחיל בטיפול ראשוני . בהמשך מגיע למקום לכיש 14 בראשות הפראמדיק איגור ארטל ומורה להעמיס את הפצוע לנט"ן בדחיפות. לכיש מ14 . שומעים איגור דווח . אנו מפנים פצוע במצב קשה עם חשד לפגיעת ראש לטראומה בתל השומר נא להודיע להם .
נשלח ב-1/6/2006 08:56
ל- דעה_אחרת ברשותך אני יוסיף עוד קצת.
וזאת בנוסף לכך שבאותו הזמן טיפלו המתנדבים בו זמנית בעוד שני ארועים . הראשון : של מחוסר הכרה שיצא למקום כונן (הנט"ן היה רחוק) והתברר שמדובר במוות של מספר שעות.
והשני: של תאונה בכביש עזריקם-שתולים שנמצא פצוע ליד רכב מעוך מהתהפכות , והפצוע אומר שהיו עמו עוד שני אנשים.
למקום הוזעקו עוד מתנדבים לצורך סריקות בשדה קוצים גבוהים , ובשטח מלא בורות, וחשש רציני של נחשים ועוד מרעין בישין. וללא ציוד התאורה המיוחד של החברים הדבר לא היה מתאפשר.
ראוי לציין מתנדב הצלה בני-ברק ששכחתי את שמו שהיה במקום . נראה לי שהוא הגיע ראשון, גם טיפל בצורה יוצאת דופן . גם היה לו פנס, ובעצם עזר לנו רבות. תודה יישר כוח.
חג שמח לכולם.
נשלח ב-1/6/2006 10:54
מי היה המתנדב מהצלה גוש דן ?
נשלח ב-1/6/2006 11:17
תן לנו בבקשה עוד פרטים (מראהו / מראה רכבו וכד') והחבר'ה יבדקו מיהו זה שהעיז שלא לשתף אותנו בסיוע שהגיש כתף אל כתף עם מתנדבי "הצלה אשדוד - לכיש".
זה שרבים ממתנדבי "הצלה" גוש-דן הם צנועים ואינם מתגאים במעשיהם, הדבר כבר ידוע. אבל העובדה שסייע לכם בתאונה קשה זו מן הראוי היה שתובא לידיעתנו.
אז, פרטים בבקשה!
נשלח ב-1/6/2006 16:29
קאלק צנועים..........!!!!
ארבעה כללים בחיים:
לחבר אוהבים,
לחסר אוייבים,
להכפיל חברים,
לחלק את הטוב גם לאחרים
נשלח ב-4/6/2006 11:03
זרועות המודיעין נידבו את המידע הבא:
המדובר הוא במתנדב יעקב פרטיג.
כעת מתברר מה מקור ההצטנעות בסיפור זה...
יישר-כח!
נשלח ב-4/6/2006 12:17
קובי היקר !!
מי שבורח מהכבוד - הכבוד רודף אחריו !!!
חזק ואמץ !!
נשלח ב-4/6/2006 20:58
מה עם יוסי לנדא? הוא לא היה בשום אירוע?.
נשלח ב-5/6/2006 09:59
אמנם מיודענו יוסי לנדאו לא נכח באירוע... אבל שליחו הנהג הנאמן עם רכב "לנדאו אקספרס" היה . ועם פרוזקטור /פנס רב עוצמה עם פול אנרגיה כמו שהוא יודע... שכחתי את שמו אחלה גבר אתה!!!!