בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ר"ג: פצוע בנפילה מגובה באתר בנייה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/6/2006 11:28 לינק ישיר 
ר"ג: פצוע בנפילה מגובה באתר בנייה


הבוקר (ה') התקבלה הודעה על פעול שנפל מפיגום בגובה של מס' קומות באתר בנייה ברח' אמנון ותמר ברמת-גן.

כונני מד"א "הצלה" גוש-דן מפקד יחי' האופנועים החובש הבכיר מרדכי עמאר ודניאל קלוגהפט, הגיעו במהירות למקום וגילו פועל ב.מ. כבן 21 שנפל בקומה השביעית מפיגום בגובה של 3.5 מטרים, עם פגיעה בעמוד השדרה וחבלות נוספות.

יחד עם צוות נט"ן מד"א ר"ג שכלל את הפאראמדיקים יעקב צורף, סימון רוט וד"ר ולרי חלבנר הם הגישו לו סיוע רפואי ראשוני.

במקביל, הוזעק מנוף גבהים מתחנת הכיבוי בר"ג לצורך חילוצו ממרומי הבניין.

לאחר הטיפול והחילוץ פונה הנפגע במצב בינוני יציב לחדר הטראומה בביה"ח "שיבא" בתל-השומר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ר"ג: פצוע בנפילה מגובה באתר בנייה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext