ר"ג: פצוע בנפילה מגובה באתר בנייה
הבוקר (ה') התקבלה הודעה על פעול שנפל מפיגום בגובה של מס' קומות באתר בנייה ברח' אמנון ותמר ברמת-גן.
כונני מד"א "הצלה" גוש-דן מפקד יחי' האופנועים החובש הבכיר מרדכי עמאר ודניאל קלוגהפט, הגיעו במהירות למקום וגילו פועל ב.מ. כבן 21 שנפל בקומה השביעית מפיגום בגובה של 3.5 מטרים, עם פגיעה בעמוד השדרה וחבלות נוספות.
יחד עם צוות נט"ן מד"א ר"ג שכלל את הפאראמדיקים יעקב צורף, סימון רוט וד"ר ולרי חלבנר הם הגישו לו סיוע רפואי ראשוני.
במקביל, הוזעק מנוף גבהים מתחנת הכיבוי בר"ג לצורך חילוצו ממרומי הבניין.
לאחר הטיפול והחילוץ פונה הנפגע במצב בינוני יציב לחדר הטראומה בביה"ח "שיבא" בתל-השומר.
|
|