בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

סיעתא דשמיא

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/6/2006 14:15 לינק ישיר 
סיעתא דשמיא
מצורף קובץ

סיפור של סיעתא דשמיא
22:15 שני כוננים "הצלה אשדוד"  נמצאים בבית הכנסת קהל חסידים מתפללים תפילת ערבית .
היה זה יהודה גבאי שבחר להפריע בתפילה:   "הצלה אשדוד" בני ברית בן עמי ת.ד. עם פצוע קשה
562 יהודה גרינציג ו235  חיים שפיגל בדרך .
לכיש מ562 מקום הפצוע לא בהכרה דווח מיד
קבלתי .אומר יהודה גבאי אחראי מוקד אזור לכיש .
לכיש מ562
שומע
ללא דופק .מתחיל בהחייאה .
חולפות עוד מס' דקות ולמקום מגיעה ניידת אט"ן יחד עם הפראמדיק המקצוען יאיר אביסררה החולה נכנס הובל לתוך האט"ן ושם ממשיכים בפועלות ההחייאה .
היו שם שלא נתנו לו סיכוי . בן 60 עם רקע קרדיאלי לדברי בוחני המשטרה כשלוש מאות מטר משם הבחור ככל הנראה התחיל לפתח אירוע לב ופגע במשאית חונה המשיך בנסיעה ופגע ברכב שעמד ברמזור התאונה עצמה לא היתה קשה .
חיים שפיגל אומר הפראמדיק.  תכין לי אינטובציה .
ישראל תכין סט עירוי .
משה וובר בא תחליף את משה פדר בעיסוים .
יהודה תפתח ווריד .
יאנדי תשאב לי תרופות .
כך הפעיל במיקצועיות רבה יאיר את צוות האט"ן וואת  כל הכוננים שהיו במקום . ולא נשכח גם את ההוא שהגיע עם חולצה של קרבי משהו.. כן זהר אלי ........שבעלדיו שום דבר לא זז ...
עוברת כמחצית השעה הקפיצים של האט"ן כבר עיפים מהעיסוים של משה. ואז החולה מחזיר דופק ולאט מצבו מתיצב .
לכיש 11 מפנה לאחר החייאה מוצלחת .

חזקו ואמצו   




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2006 14:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יהודה גבאי אחראי מוקד אזור לכיש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2006 14:40 לינק ישיר 

כל הכבוד אין עליכם.

באמת הרבה אנשים הרימו גבה כשראו את החברה של "הצלה" דוהרים מתוך השכונה אל מחוצה לה.

ושוב פעם המקצוענות ניצחה , ובמקום שאחרים מתיאשים , הטובים מנצחים.

אין מילים בפי פשוט 10.

נ.ב. הסגנון כתיבה של דעה_אחרת ראוי לשבח .






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2006 21:07 לינק ישיר 

ב"ה התחלנו עם סיעתא דשמיא וזה מלווה אותנו הלאה

18:30 הצלה אשדוד נחל שניר 6  יש חוסר הכרה לבן 62 נט"ן יוצא מאשקלון מי יוצא שאל יהודה גבאי הקצמ"ש .
ועוד כתובת :   הנביאים 10 יש שם כוויות משמש נא לדווח יציאה . אין אמבולנסים.

לכיש מ219 יעקב מילר (בקרוב חובש בכיר ) תאמר לי להיכן לצאת אני בדרך
לכיש 559 יעקב גלוזמן ( חובש בכיר) אני גם יוצא
טוב אומר הקצמ"ש  -  מילר אתה לנביאים וגלוזמן לנחל שניר  . נסיעה זהירה .
הנביאים מבוטל  .
219 ממשיך גם לנחל שניר אומר מילר .
עוד חצי דקה וגלוזמן סוגר מקום וכמובן מילר אחריו.    (גלוזמן סע בעדינות )
לכיש מ219
שומע מילר
מתחיל בהחייאה
בהמשך מצטרף אליהם דני קיקוז לכיש 34
רבע שעה נט"ן אשקלון מגיע .ואז החולה בהפתעה מחזיר דופק מחזיר נשימה ל"ד תקין סיטורציה 94 הכל פיקס
מקצוענים אתם טופח להם הפראמדיק של אשקלון (לכיש 15 ) עוד לא פתחנו תיק תרופות עוד לא נגענו בחולה וכבר כזה מצב שירבו כמותכם


יוסי ויסנשטרן מנכ"ל האירגון ציין לשבח את הפועלות המהירות והמצילות חיים כלשונו של המתנדבים המסורים חזקו ואמצו.
כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2006 09:22 לינק ישיר 

מכיון שאני יודע בוודאות שהחברים הטובים והמצוינים של "הצלה-אשדוד".
גולשים כאן בפורום מדי יום.  
לכן אני פונה אליהם בנימה אישית.

באמת מלב אל לב , שירבו כמותכם בישראל.
אתם השראה לגאוות יחידה.
ורואים בכם את ההשקעה ואת התוצאות הטובות.

מאז הוקמה "הצלה-אשדוד" אחוז ההחיאות המוצלחות באזור גדל במאות אחוזים.

ולראות את שמחת "החיים" אחרי כל החייאה מוצלחת זה מחמם את הלב .
ובעצם זה הזריקת מרץ של כלל המתנדבים להמשיך ולצאת למיקרים,
ולא להתיאש בשום מצב אלא לעשות את כל מה שאפשר ולהגיע לתוצאה הטובה ביותר.

תזקו למצוות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2006 13:11 לינק ישיר 


- המהירות...

- המקצוענות...

- המסירות...

- סגנון הכתיבה..

מפתיעים בכל פעם מחדש!

"הצלה אשדוד - לכיש" כבר אמרנו?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2006 16:20 לינק ישיר 

כל הכבוד על הפירגון. זה הדדי.
חזקו ואמצו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > סיעתא דשמיא
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext