"המשאית פשוט 'ניגבה' את האוטובוס"...
מצורף קובץ זה היה אתמול בשעות אחר הצהריים.
בסביבות השעה 17.00 פורץ קצמ"ש מוקד מד"א ירקון הפאראמדיק אוהד הופמן ב'מירס': "הצלה פ"ת, רח' השפלה מול תנובה נמסר על תאונת דרכים קשה משאית שפגעה באוטובוס. 3 נט"נים [ירקון 21 (נט"ן פ"ת) ירקון 16 (אט"ן רמה"ש) דן 14 (אט"ן ב"ב)] ו-3 רגילים בדרכם".
מדהים היה לשמוע ולראות את שליטתו של אוהד בקשר שכלל ניווט וניוד כוחות, תוך מעקב רציף אחריהם ברשת ה-GPS.
- "21 מירקון" - "21 שומעים" - "21 אתם כנראה הראשונים שתגיעו לאירוע. אבקש דיווח מסודר ועדכני מוקדם ככל האפשר". - "21 קיבלו את ירקון".
ואכן, זמן קצר לאחמ"כ דיווח ירקון 21: "מדובר באוטובוס ריק מנוסעים. נכון לרגע זה בידינו פצוע 1 קל. אבקש לבטל את שאר הכוחות".
עד מהרה נשמע קולו הסמכותי של אוהד:"כל הכוחות, כל הכוחות שבדרכם לאירוע בהשפלה מבוטלים. תודה לכולכם!"
על מה שאוהד שלט מרחוק, קלט 'מישהו' (מכירים?) מקרוב...
תמונות נוספות: http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=677

|
|