החייאה מוצלחת ב.. הוד השרון !!! ע"י הצלה גוש-דן
כן חברים לא התבלבלתי . "הצלה גוש-דן" בהוד השרון.
המתנדב החשוב ר' אלעזר בירינצוויג הי"ו ר"מ בישיבה בסמוך למקום האירוע, קיבל קריאה ממוקד מגן דוד אדום על חוסר הכרה , דקות ספורות אחר כך מדווח ר' אלעזר "מקום" .
ר' אלעזר גילה שאכן מדובר בהחייאה תוך כדי דיווח מדוייק למקום פעל במקצועיות מדהימה והחל בהחייאה, חיבור ה"לייפאק" שקיבל מ"הצלה גוש-דן" ו .. הנה התגלה הגורם VF !! מכת חשמל ראשונה בדרך .. המשך עיסויים בדיקת דופק וכו' ו.. חוזר חלילה מכת חשמל נוספת כך קרה גם בפעם השלישית ,
המאמצים ניכרים והנה בסייעתא דשמיא "דופק נמוש" !!!!! היא חיה .. היא חיה.. זעק ליבו של ר' אלעזר !!
לנט"ן שהגיע למקום לאחר זמן מה נותר רק להעבירה במצב יציב לחלוטין להמשך טיפול בבית החולים .
ר' אלעזר - יישר כח על הצלת החיים . "הצלה גוש-דן" יישר כח על ה"לייפאק" ללולא זאת מי היה יודע !!
הצלתם חיים !! תבורכו משמים.
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
|
|