שוב זה קרה "התעלפות" שנגמרה באסון - רח' נחמיה ב"ב
אז ככה :
לאחרונה העלו כאן מס' מקרים שבביפר הודיעו על מקרה "קל" ובמציאות מדובר היה בהחייאה או יותר גרוע ח"ו.
אתמול בערב ביפר תמים הודיע על "לאחר התעלפות .. ישיבה .. ברחוב נחמיה". חבר הצלה גוש-דן ממפקדי יחידת צוות צפון הרב ישראל גרוניך הי"ו אץ רץ למקום ומיד זיהה MI (התקף לב) חמור - מקצועיות לשמה. כרגיל, הוא אינו מאבד שניה ומיד מודיע למוקד: "מדובר ב- MI. נט"ן דחוף בבקשה !"
בדרך למקום על ה"לבן" היה החובש הבכיר יואב רינקביץ, שמיהר להעניק לאותו אדם אספירין.
לאחר טיפול ראשוני וייצוב מצבו ע"י נט"ן ר"ג (הפאראמדיק ששי מוהדב וצוותו), היה החולה בדרכו לחדר הצינתורים בביה"ח "שיבא" שהוכן במהירות.
יואב הספיק עוד "לזרוק" לר' ישראל - "מקרה זה הוא עוד הוכחה לצורך וליעילות של כונני הצלה. אם לא היית נותן לו את החמצן ומודיע על MI ומבקש נט"ן, יתכן שכבר היינו עושים עכשיו עיסויים / החייאת VF..." וד"ל.
* *
לדאבון כולנו נמסר מבית החולים - מחדר הצינתור - שהחולה לא שרד את הטיפול ועל מיטת הניתוחים החזיר את נשמתו - יהי זכרו ברוך.
השאיר אחריו אלמנה ועשרה יתומים שהגדול ביניהם בן 15 בלבד.
סיפור של "לאחר התעלפות"...
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
תוקן על ידי - הצלה_דן - 15/06/2006 10:21:32
 |
|
|