בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ג. שמואל: פצוע בינוני בהחלקה מסולם גבוה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/6/2006 13:04 לינק ישיר 
ג. שמואל: פצוע בינוני בהחלקה מסולם גבוה


אתמול (ה') אחר-הצהריים נמסר על נפילה מסולם גבוה ברח' הנשיא בגבעת-שמואל.

כונני מד"א "הצלה" גוש-דן אלעזר קליין, מאיר זרגריאן, אשר שלומוביץ וליאור קורח הגיעו במהירות למקום והחלו מעניקים טיפול רפואי ראשוני לבן 60 שהחליק מסולם בגובה של 2 קומות.

אמבלונס מד"א שהגיע למקום פינה אותו במצב בינוני לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ג. שמואל: פצוע בינוני בהחלקה מסולם גבוה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext