בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תרגיל תרגיל תרגיל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/6/2006 04:14 לינק ישיר 
תרגיל תרגיל תרגיל
מצורף קובץ

רמת גן: כוחות כיבוי אש מכל אזור מרכז בשיתוף מד"א הצלה גוש-דן, ערכו תרגיל ענק במתחם הבורסה בו חולצו לכודים מבניין בוער

החבר מוטי ויסלובסקי בפעולה





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2006 04:35 לינק ישיר 

רק לחדד לכם את האוזן בתרגיל השתתפו 21 צוותי כיבוי


התחנות שהשתתפו בתרגיל הם: ר"ג גבעתיים ב"ב ת"א פ"ת הרצליה ו 3 צוותים של קורס קצינים מהבית ספר לכבאות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תרגיל תרגיל תרגיל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext