רמת גן: כוחות כיבוי אש מכל אזור מרכז בשיתוף מד"א הצלה גוש-דן, ערכו תרגיל ענק במתחם הבורסה בו חולצו לכודים מבניין בוערהחבר מוטי ויסלובסקי בפעולה
רק לחדד לכם את האוזן בתרגיל השתתפו 21 צוותי כיבוי התחנות שהשתתפו בתרגיל הם: ר"ג גבעתיים ב"ב ת"א פ"ת הרצליה ו 3 צוותים של קורס קצינים מהבית ספר לכבאות