ת.ד. עזרא / נחמיה רמזור ומכוניות..
עזרא 36.. פינת נחמיה דווח על תאונת דרכים ככל הנראה קשה. .. * דן 54 בדרך (נהוג בידיו המיונמנות של המתנדב מצוות צפון ליאור קורח הי"ו) * דן 49 צא בנסיעה דחופה בדרכו . . * דן 17 אתם תהיו מוכנים וכרגע תמתינו לעידכון "הצולה" מהשטח ..
אז מה היה לנו כאן ?. ככל הנראה רכב שמסיבה שעדיין אינה ברורה פגע בעוצמה בעמוד הרמזור המוכר מהצומת הגדולה כתוצאה מכך נפל העמוד על מונית שעמדה בצד השני שלו.
מהמקום פונה פצוע אחד קל עד בינוני ע"י דן54 כשכל הכוחות האחרים מבוטלים ב"ה.
העמולה הייתה גדולה ורבה עקב שהכביש נחסם ע"י הרמזור שנפל וכמובן ע"י מאות סקרני בני ברק ש"שם" התאונה עבר באוזניהם וחייבים היו להיות נוכחים בשטח.
מספר יחידות משטרה הגיעו להשליט "סדר" במקום להכווין את התנועה והבלאגן.
שיא ה"אקשן" לדעת אחד הסקרנים במקום הגיע כאשר אחד הנערים החליט להוליך שולל את השוטרים והסיר סימנים שסומנו על הכביש והפריע לפעילות השוטרים מכאן לכאן חיפשוהו ה"כחולים" והבאירו לו ביד רמה מי הבעל'ה בוס .. . אימו שהייתה בקומום להגנה על כבודו של בנה נלקחה יחד איתו למקום מבטחים.
במקום היו והיו והיו ולא אפרט את כולם מקוצר היריעה . . תודה מיוחדת לחברים אשר "הבינו" את המשמעות "לבטל" ואכן לא הגיעו לשטח.
>> הצלה דן << מה לא כתבתי טוב ? . ..
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
 |
|
|