בני ברק : באתר בניה בסורוצקין בחור נפל לבור
בני ברק רחוב סורצקין בחור ישיבה שהלך באתר בניה נפל לבור ושופד ע"י עמודי היסוד של הבניין. כונני מדא "הצלה" חיים אדלהייט ומשה נויגרשל שהגיעו למקום נתנו לפצוע טיפול רפואי ראשוני. אמבולנס של מדא נהוג ע"י הפארמדיק צבי עקשטיין פינה את הפצוע במצב קל עד בינוני לבית החולים.
www.hnn.co.il
|