בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בני ברק : באתר בניה בסורוצקין בחור נפל לבור

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/6/2006 16:20 לינק ישיר 
בני ברק : באתר בניה בסורוצקין בחור נפל לבור


בני ברק רחוב סורצקין בחור ישיבה שהלך באתר בניה נפל לבור ושופד ע"י עמודי היסוד של הבניין.
כונני מדא "הצלה" חיים אדלהייט ומשה נויגרשל שהגיעו למקום נתנו לפצוע טיפול רפואי ראשוני.
אמבולנס של מדא נהוג ע"י הפארמדיק צבי עקשטיין פינה את הפצוע במצב קל עד בינוני לבית החולים.



www.hnn.co.il



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/6/2006 07:56 לינק ישיר 

מה?!!!!!!!!!!!! -  "ושופד ע"י עמודי היסוד של הבניין" ופונה במצב של עד בינוני?!- משהו פה לא מסתדר לי..........



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-22/6/2006 14:48 לינק ישיר 

שופד, הכוונה שברזל נכנס לו לתוך הגוף... זה לא אומר שהוא יצא מצד שני.
www.hnn.co.il



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/6/2006 16:21 לינק ישיר 

סורי . אבל שיפוד זה מצד אחד לשני . דקירה לעומת זאת נכנסת ולא יוצאת . לתשומת לבך מקפיא.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בני ברק : באתר בניה בסורוצקין בחור נפל לבור
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext