הזמנה....
לכבוד חברי "הצלה גוש דן" וחברי הפורום הנכבדים. אני שמח להזמינכם לשמחת כלולותי שתתקיים אי"ה ביום שלישי א' תמוז (27.06.06) באולמי "כתר הרימון" רח' השומר 10 בני ברק חופה בשעה 19:00 .
ובהזדמנות זאת אני מבקש סליחה אם פגעתי פה במישהו באחד מהודעותי.
אשמח לראותכם מאיר. כונן ירקון 566
|