בס"ד*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
שלום , ממשה נויגרשל , "כוכב" הסיפור של המקפיא.
אינני יודע בדיוק מי זה המקפיא. אבל הצלחת להקפיא את דמי.
רציתי לעדכן קצת את סיפורך.
הסיפור היה למראה עיני (מראש), והכנסתי בו תיקונים, הכרחיים, לדעתי .
מצורף המקור (הכיתוב בשחור)
והתיקונים בגוף המקור (באדום).
לעצם העניין:
לכתוב שקר*:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />אתי לכונן הצלה תחילה - אפי' לכלל שטות אינו מגיע.
א. אני בעקרון, נגד, לרוץ אחרי פרטיים ע"ח הכלל.
לכן שלחתי שליח לטלפן למד"א להחייאה על תינוקת ברבי מאיר 8, ברחוב.
ב. כשהובא לי מכשיר המירס ע"י שליח אחר ששלחתי לכך,כדי לדווח יותר למוקד
על מה שקורה, התברר, שאינו תקין ואינו פועל (אגב בהתחלה, לא ידענו שמדובר בהתחשמלות)
ורק לאחר הגעת הנט"ן, נפל המכשיר ואז פתאום החל לפעול.
כך , וגם לו רציתי לא יכולתי לקרוא לכונן.
חבל שכך יצאה שגיאת קולמוס.
שגיאות מי יבין
