לידידנו המתנדבים הקדושים.הנכם מוזמנים להכנס ולהגיב בפורום החדש של החברים מלכיש.ל ה ת ר א ו ת .http://hydepark.hevre.co.il/forum.asp?forum_id=17733
ברכות ואיחולים !! אבל מה לא טוב אצלנו .לא משנה לבריאות העיקר לא בהצלה ישראל .