תל-אביב: מאבטחים תקפו מתנדבים מקנדה
שלושה תיירים מקנדה, המתנדבים בארץ, המתינו מחוץ למועדון "קלרה" בתל-אביב כשלפתע הותקפו על-ידי כמה מאבטחים, עד שאחד מהם איבד את הכרתו. התיירים טוענים שהותקפו בלי סיבה. שניים מהמאבטחים, שטענו כי התיירים תקפו אותם, נעצרו.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3269761,00.htm
"אני מאמין שמדובר במספר מצומצם מאוד של אנשים שמתנהגים כך בישראל. ראיתי גם התנהגות שונה מצד אנשים שהיו שם במקום שלקחו אותנו לבית החולים וגם הרופאים בבית החולים התנהגו אלינו יפה.
האירוע היה בטיפול "הצלה גוש-דן" .
במקום היו : ש. בוקשפן, יהודה ה. ו.. אשר שלומוביץ שהיה סמוך מאד למקום.
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
|
|