בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תל אביב פועל נפל מגובה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/7/2006 18:11 לינק ישיר 
תל אביב פועל נפל מגובה

 
תל אביב פועל נפל מגובה ונפצע בינוני טופל בידי חובשי מד"א "צלה גוש-דן"צוות האופנועים אלי לוינשטיין ונחום נחמיאס ופונה לבית החולים






דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2006 16:09 לינק ישיר 

נחום הזה פשוט מוסיף המון כבוד . עבודה מיקצועית ושקטה שירבו כמהו בישראל .
אגב צריך לפרגן לו אופנוע חדש.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תל אביב פועל נפל מגובה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext