בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד ר' עקיבא 20 מ. הכרה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/7/2006 20:47 לינק ישיר 
ת.ד ר' עקיבא 20 מ. הכרה

זה היה ממש לפני דקות כמו אר"ן מכל עבר חובשים פראמדקים קהל סקרנים.. התוצאה : אדם שנפדע מרכב פגיעה חזיתית כנראה פגיעת ראש.. טופל ע"י מתנדבי מד"א הצלה גוש דן ופונה ע"י נט"ו עד כאן



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד ר' עקיבא 20 מ. הכרה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext