בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד.קטלנית בכביש 6 - בשבוע שעבר.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/7/2006 13:35 לינק ישיר 
ת.ד.קטלנית בכביש 6 - בשבוע שעבר.
מצורף קובץ

למישהו יש פרטים ?. .


שלומי תודה על התמונות.



--------------------------------------------------------------------------------

- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2006 13:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2006 13:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2006 13:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2006 13:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2006 14:08 לינק ישיר 

נראה לי שאדון גרוסברגר ממש גבוה..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2006 09:12 לינק ישיר 

ח.ח.ח.ח.

אספרין יקר !

גרוסברגר הוא - הטייס של הצלה גוש-דן !

תוכל לקרוא על כך באתר הרשמי בלינק המצורף:
http://hazalagd.250free.com/Pic1.htm



-------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2006 10:38 לינק ישיר 

הוא לא הטייס של הצלה גוש דן ולא בטיח! הוא טייס לעצמו ומתנדב בתור כונן של הצלה גוש דן, אם הוא היה הטייס שלכם- אז מן הסתם בטח רשום על המטוס שלו- הצלה גוש דן, לא?!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-11/7/2006 15:09 לינק ישיר 

גם אותכם מעצבנים קטנוניים נודניקים??



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/7/2006 17:58 לינק ישיר 

לא- מעצבן דווקא אלה שמחזיקים מעצמם המון!! וגם דואגים לשבח עצמם בכל עת, גם אם זה דורש עיגולי פינות פה ושם....!!!!!!!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-11/7/2006 18:16 לינק ישיר 

יאללה.. בואו נריב קצת

גם ככה חסרות לעם ישראל צרות




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2006 19:28 לינק ישיר 

יאללה בואו באמת!!!

שימו את הדברים על השולחן סוף סוף!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-11/7/2006 22:22 לינק ישיר 

יא מסטולן תיזהר שלא נשים אותך על השולחן.
 תירגע כבר כולם יודעים שאתה אצלינו בפורום רק בשביל ללכלך על "הצלה גוש דן"
אז אם אתה מקבל כסף זה מובן ואם לא אז אתה סתם קנאי

תמשיך  להתאמץ  .
ותרגיש טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/7/2006 15:42 לינק ישיר 

אתה מאיים עלי?!  למה מי אתה שתאיים עלי?!!

אני פה לא ללכלך- אלא לקבל תשובות למה אתם מתנהגים כמו שאתם מתנהגים- בפלצנות ויהירות!

ומכיוון שאף אחד לא עונה לי אף פעם (!!!) זה מה קורה!!

ואני לא מקבל כסף ולא בטיח, אני מתנדב במד"א ולא מקבל גרוש ועושה את זה מרצוני החופשי בלבד!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-23/7/2006 22:30 לינק ישיר 

מסטולן היקר
 מה נבהלת
 מה התקפצת
 מה התפלצתה כ"כ

הרי לאורך כל הפורום במקום להודות למתנדבים היקרים אתה יושב ומחפש מה אפשר לכתוב נגדם !!!
לא להאמין שיש אנשים עם כזו צרות עין
אתה עובד נורא קשה אי לכך אנו ידידך לפורום חשבנו שלא יתכן שאדם מן השורה עושה מעשי זימרי כאלה אלא אם כן הוא מקבל כסף !!!
לא שבקבלת שקלים בודדים ראוי לנהוג כך אבל לפעמים תאוות ממון מעבירה ..על דעתו

אנחנו אחרי הכל מאד מעריכים אותך ומוקירים את פועליך הרבים ומקווים שתשתנה ותתחיל לכתוב ולהגיב בעין יפה .
חזק ואמץ.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/7/2006 07:31 לינק ישיר 

אני אשתנה כשאתם תשתנו- "קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים"-  מכיר?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד.קטלנית בכביש 6 - בשבוע שעבר.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext