אירוע מרשים וחלוקת תעודות בהצלה גוש-דן!
אתמול בערב התקיים אירוע ענק ומרשים לכל מתנדבי הצלה גוש-דן, בהשתתפות מלאה של הנהלת מ.ד.א. הארצית! המחוזית! ובכירים במ.ד.א.
במהלך הערב שהיה שופע בכל טוב חולקו תעודות הוקרה לשני מתנדבים מיוחדים מיחידת האופנוענים על פעולתם הרחבה ועל מסירותם למען הכלל, והם : ר' נחום נחמיאס - מצוות תל אביב! והר' יהודה לונדר הי"ו מצוות דרום! יש לציין כי שניהם חולשים על מספר הקריאות הרב ביותר.
תודה לכל המארגנים ונותני החסויות: ( אני מתנצל אם חס ושלום שכחתי מישהו)
אלי בין - מנכ"ל מ.ד.א. יוסי כהן - מנהל המחוז. אשר שלומוביץ - מנכ"ל הצלה - על הכל. שלמה גרוסברגר - על הבשרים. ( נתרם ע"י .. קפואים בע"מ) - לא זוכר את השם . אפי דוידיאן - על הפיצוחים. אמיתי מושקט - על הארגון הנפלא. אלעזר קליין - על העזרה הרבה. שכחתי מישהו אני בטוח .. . אוף . .
תודה תודה תודה ושוב תודה היה מדהים.
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
|
|