רמת גן: הבוקר קבלת לידה - ברח' חזו"א .
הבוקר בדרך לתפילת שחרית התקבלה הודעה על ק.לידה בגבול רמת גן - בני ברק.
שני מתנדבי הצלה גוש-דן שחשו למקום התארגנו במהירות ותוך מספר דקות נשמע קול ששון וקול שמחה.
לאם ולתינוק - שלום.
מזל - טוב.
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
|
|