בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

קצת מהצפון . .

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/7/2006 16:47 לינק ישיר 
קצת מהצפון . .

כן הרבה מהחברים הקבועים עסוקים מעל הראש וגם בגלל המלחמה .

צוותות של מתנדבי הצלה גוש-דן מושוגרים מידי יום לשינוע כלים ולהעברת חולים מהצפון למרכז.
וכן לתיגבור אזורים שונים בצפון או לחילופין תיגבור באזורי המרכז על מנת לשחרר עובדים בשכר לאיזורי הצפון.

ולדוגמא:

ר' דוד סנדרס שעלה ביום שישי האחרון להעביר חייל פצוע מ"זיו" נקלע בדיוק למטח הקטיושות וסיפר על ה"חוויות" הנוראות של תושבי הצפון,

ר' בצלאל הוכמן נקלע לאסון המסוקים והיה בין הראשונים שהגיעו למקום והגישו עזרה לנפגעים.

מתנדבי הצלה גוש-דן טיפלו גם בגופת הטייס רן כוכבא ז"ל שנהרג בתאונת המסוקים ביום חמישי.

"קשה" זה לא מילה שניתן לתאר בעת טיפול בטייס שנהרג למעננו, ההרגשה נוראה כמחשבות רצות ואומרות הוא נהרג כי היה השליח להגן עלינו. ביראת כבוד מיוחדת וברגשות רבים קיבל את כל הכבוד שהיה ניתן לתת.

מי יתן ושפך הדמים יגמר במהרה ונזכה לציון גואל ולבניין ירושלים במהרה.


--------------------------------------------------------------------------------

- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/7/2006 22:23 לינק ישיר 

אין עלינו
עבודת קודש לשם שמים
 כמו שרק בהצלה גוש דן יודעים לעשות



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/7/2006 07:32 לינק ישיר 

על ההתנהגות הזאת אני מדבר......!!!!!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-25/7/2006 15:45 לינק ישיר 

כל הכבוד מסטולן מתחיל לכתוב דברים טובים על הצלה גוש דן



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/7/2006 15:44 לינק ישיר 

אמבולנ0- לא הבנת אותי נכון!- לא אמרתי פה דבר טוב על הצלה גוש דן- רק הראתי לך על איזה התנהגות שלכם אני כועס!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > קצת מהצפון . .
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext