בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פגיעה ישירה בתחנת מד"א צפת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/7/2006 16:30 לינק ישיר 
פגיעה ישירה בתחנת מד"א צפת

פגיעה ישירה לדאבוננו בתחנת מד"א צפת "נזק למבנה ולאמבולנס ב"ה ללא נפגעים בנפש... "ה' ילחם לכם ואתם תחרושון" יצויין בזאת כי אין כל הפרעה לפעילות מד"א באיזור והאיזור תחת שליטה מלאה





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2006 10:27 לינק ישיר 

תמונות בדרך..

באדיבות ש. גורסברגר - הטייס של .. מצוות דרום.

-------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2006 10:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.. -------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2006 10:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2006 10:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2006 10:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2006 10:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2006 10:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2006 10:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/8/2006 12:57 לינק ישיר 

איך הוא הגיע לשם? האם הוא נסע בשביל לצלם? אין צלמים בצפת?.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/8/2006 13:35 לינק ישיר 


סליחה !!! טעות !!!

קורה שטועים לא ?!

הצילומים באדיבות :
ישראל פישר היקר - מ.ד.א  - הצלה גוש-דן.


ושוב סליחה !!!


-------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פגיעה ישירה בתחנת מד"א צפת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext