בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ברוך דיין האמת ?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/9/2006 16:34 לינק ישיר 
ברוך דיין האמת ?

חברה יקרים !
הפורום פה ממש מת.   הלך לעולמו .

נכון. שאתם פותחים מסתכלים ורואים שאין חדש וממשיכים הלאה .
באו תפשו יוזמה תנו לאצבעות קצת לדגדג למקלדת באו נחיה את הפורום מחדש . כן.  פותחים את הפורום ומתחילים לכתוב בלי להתבייש באו תגלו כאן את כשרונות הכתיבה שלכם .

נכון שמסטולן כבר הפסיק לקבל משכורת (מירושלים) לשבת ללכלך פה .
אולי אנחנו נשלם לו או שנדבר שם אחד מהעשר הנהלות שקמו במקום הקודם.

אבל יאלה חברה קדימה לעבודב כל מקרה מענין תמונה מענינת או סתם כך דברים משמחים /או חדש על הנעשה באירגוננו כאן לפורום עכשיו ומיד .


מי לה' אלי (למקלדת) .




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/9/2006 04:05 לינק ישיר 

אני הראשון שמצטרף אליך,השאלה מה עם שאר החברה.?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/9/2006 00:50 לינק ישיר 

אני טוען שכל זה נגרם בגלל פתיחת האתר "HNN".

אבל אין לי תלונות.
אני הרבה יותר אוהב את הממשק של HNN, יש לו סקופים יותר טובים והרבה תמונות ובאיכות גבוהה.

אז למה להשאיר את הפורום הזה חי?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/9/2006 08:56 לינק ישיר 

ראיתי שהמקום מת ואין תגובות אז ירדתי מהעניין.
נו למה לא, יש סיכויים עדיין לא נקבע מוות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/9/2006 12:01 לינק ישיר 

בשביל לגרום לפורום להתעורר.
אחד הפטרונות שבהמלצתי.
שנעשה קישורים לסיפורים יפים בין הפורום של "הצלה גוש דן" , והפורום של "הצלה דרום".

לדוגמא:  סיפור על החייאה מוצלחת ברחוב באשדוד.
http://hydepark.hevre.co.il/topic.asp?topic_id=2039864

כנסו ותהנו ואולי אף תגיבו.
ואם יש לכם סיפור יפה בפורום כתבו לנו בהצלה דרום.  וכך נזכה לעוד שיתוף פעולה נחמד.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ברוך דיין האמת ?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext