|
|
| נשלח ב-14/9/2006 16:34 |
|
| |
ברוך דיין האמת ?
חברה יקרים ! הפורום פה ממש מת. הלך לעולמו . נכון. שאתם פותחים מסתכלים ורואים שאין חדש וממשיכים הלאה . באו תפשו יוזמה תנו לאצבעות קצת לדגדג למקלדת באו נחיה את הפורום מחדש . כן. פותחים את הפורום ומתחילים לכתוב בלי להתבייש באו תגלו כאן את כשרונות הכתיבה שלכם .
נכון שמסטולן כבר הפסיק לקבל משכורת (מירושלים) לשבת ללכלך פה . אולי אנחנו נשלם לו או שנדבר שם אחד מהעשר הנהלות שקמו במקום הקודם.
אבל יאלה חברה קדימה לעבודב כל מקרה מענין תמונה מענינת או סתם כך דברים משמחים /או חדש על הנעשה באירגוננו כאן לפורום עכשיו ומיד .
מי לה' אלי (למקלדת) .
|
|
|
|
| נשלח ב-15/9/2006 04:05 |
|
| |
אני הראשון שמצטרף אליך,השאלה מה עם שאר החברה.?
|
|
|
|
| נשלח ב-17/9/2006 00:50 |
|
| |
אני טוען שכל זה נגרם בגלל פתיחת האתר "HNN".
אבל אין לי תלונות. אני הרבה יותר אוהב את הממשק של HNN, יש לו סקופים יותר טובים והרבה תמונות ובאיכות גבוהה.
אז למה להשאיר את הפורום הזה חי?
|
|
|
|
| נשלח ב-17/9/2006 08:56 |
|
| |
ראיתי שהמקום מת ואין תגובות אז ירדתי מהעניין. נו למה לא, יש סיכויים עדיין לא נקבע מוות.
|
|
|
|
| נשלח ב-18/9/2006 12:01 |
|
| |
בשביל לגרום לפורום להתעורר. אחד הפטרונות שבהמלצתי. שנעשה קישורים לסיפורים יפים בין הפורום של "הצלה גוש דן" , והפורום של "הצלה דרום".
לדוגמא: סיפור על החייאה מוצלחת ברחוב באשדוד. http://hydepark.hevre.co.il/topic.asp?topic_id=2039864
כנסו ותהנו ואולי אף תגיבו. ואם יש לכם סיפור יפה בפורום כתבו לנו בהצלה דרום. וכך נזכה לעוד שיתוף פעולה נחמד.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|