בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מנכ"ל 'הצלה גוש דן' הותקף ע"י פצוע

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/9/2006 23:30 לינק ישיר 
מנכ"ל 'הצלה גוש דן' הותקף ע"י פצוע

   

בעקבות דיווח על קטטה ברחוב שלמה המלך בבני ברק הגיע למקום אמבולנס השייך לארגון הצלה גוש דן. אחד המתנדבים החל לטפל בפצוע, אך במהלך מתן הטיפול ניסה מעורב נוסף בקטטה להיכנס לתוך האמבולנס, פצע באורח קל את נהג האמבולנס, שבר חלון וגרם נזק לציוד. משטרת מרחב דן עיכבה אותו לחקירה.


הפרטים המדוייקים של התקרית: מדובר באמבולנס דן 54 שעליו נהג אושי שלומוביץ מנכ"ל "הצלה גוש דן". הלה קיבל דיווח על קטטה בשלמה המלך בב"ב, במקום הוא מצא שני פצועים שממשיכים להתקוטט, לאחר כמה דקות  שיכנוע העלה אושי את שני הפצועים לאמבולנס.

בתוך האמבולנס החלו להתקוטט שוב, כתוצאה מכך נשבר החלון האחורי. הנ"ל (אושי) שניסה להפריד נפצע קלות. בסופו של דבר הגיע עוד אמבולנס ופינה את הפצוע השני.

המשטרה עיכבה את התוקף בביה"ח. הסיבה לקטטה ריב על מקום חניה.

און ליין חדשות בזמן אמת


http://www.tapuz.co.il/communa/userCommunaMsges.asp?Communaid=2986



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/9/2006 14:32 לינק ישיר 
למה אבל למה לשקר לפני יום כיפר

בוקר טוב

אז ככך חצי מהסיפר נכון וחצי לא

הרב אשי (איש טוב )
לא הכניס אותו לאמבולנוס ולא ניסע להפריד בתוך אוטו
אשי נפגע קל מאד (ברוך ה') מקסדה של הפצעה  שלא פנו שבר את החולן
בחקירה במשטרה עלו כי היה הסיפר היה על פלאפון
נכון לעכשיו מחפשים אחרי אחד הפצעים שלא פנו מהמקום

במלך הפינוי לבית חולים הפצע יתחיל לתקף את אחד אנשי הצוות של דן 52 שפינו אותו לבית חולים
אחרי הנסיעה הגוש תלנה במשטרה בר'ג

שהיה שנה טוב וצום קל




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מנכ"ל 'הצלה גוש דן' הותקף ע"י פצוע
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext