בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הרכב טיפס על גדר הביטחון - הפצועים ברחו

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/11/2006 11:21 לינק ישיר 
הרכב טיפס על גדר הביטחון - הפצועים ברחו

בשעות הלילה אמש, פרצו שני בני מיעוטים לרכב מדגם סובארו ברחוב 337 בבני ברק וגנבו אותו. שכנים שהבחינו כי הרכב נגנב הזעיק את המשטרה וזו פתחה בסריקות לאיתור הרכב הגנוב. הגנבים שהבחינו בניידת משטרה הנוסעת אחריהם ברחוב שרת בעיר נבהלו, ניסו לבצע פניית פרסה שלא צלחה והרכב פגע בגדר ביטחון המפרידה בין המדרכה לכביש ונעמד כשחלקו האחורי מונח על הגדר. הגנבים נמלטו רגלית מהזירה, ולמתנדבי מד"א הצלה גוש-דן שהוזעקו למקום על ידי המשטרה לא נותר לעשות דבר.

צילום: בני ישראלי

 



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הרכב טיפס על גדר הביטחון - הפצועים ברחו
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext