בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מתנדבי הצלה גוש-דן הזעיקו צוות כיבוי לחלץ ילד בן 3 שנתקע בפח אשפה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/11/2006 19:54 לינק ישיר 
מתנדבי הצלה גוש-דן הזעיקו צוות כיבוי לחלץ ילד בן 3 שנתקע בפח אשפה

פעוט בן כ-3 נתקע בתוך פח בנוי אבן בגינה ציבורית בעיר במהלך משחק מחבואים. אזרחים שראו כי הוא אינו מצליח לצאת הזעיקו את מתנדבי מד"א הצלה גוש-דן. צוות מתנדבים שהגיע למקום זיהה כי אין כל אפשרות לחלץ את הילד ללא ציוד מכני כבד. המתנדבים הזעיקו צוות כיבוי אש שחילצו הילד ללא כל פגע.




צילום: בני ישראלי




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/11/2006 19:55 לינק ישיר 

NRG

ילד בן שלוש נפל לפח אשפה מבטון בבני-ברק. הוא חולץ לאחר חצי שעה על ידי כוחות כיבוי אש והצלה גוש דן ללא פגע. 


http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/510/852.html




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/11/2006 19:56 לינק ישיר 

YNET

בני ברק: בן 3 חולץ על ידי כבאים מפח אשפה

פורסם:  27.11.06, 18:50

בגינה ציבורית במרכז בני ברק נתקע ילד בן שלוש בתוך פח אשפה בנוי מאבן. הוא חולץ ללא פגע על ידי צוות כיבוי, בסיוע מתנדבי הצלה מגוש דן.

 

(אבי כהן)



http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3333313,00.html



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/11/2006 17:48 לינק ישיר 


תמונה מדהימה!
עבודת הצלה יוצאת דופן!
עבודת דוברות יוצאת מן הכלל!

ח"ח להצלה גוש דן , למתנדביו המסורים ולדוברו החביב יוסי ברויאר.

ירח.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מתנדבי הצלה גוש-דן הזעיקו צוות כיבוי לחלץ ילד בן 3 שנתקע בפח אשפה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext