מתנדבי הצלה גוש-דן הזעיקו צוות כיבוי לחלץ ילד בן 3 שנתקע בפח אשפה
פעוט בן כ-3 נתקע בתוך פח בנוי אבן בגינה ציבורית בעיר במהלך משחק מחבואים. אזרחים שראו כי הוא אינו מצליח לצאת הזעיקו את מתנדבי מד"א הצלה גוש-דן. צוות מתנדבים שהגיע למקום זיהה כי אין כל אפשרות לחלץ את הילד ללא ציוד מכני כבד. המתנדבים הזעיקו צוות כיבוי אש שחילצו הילד ללא כל פגע.
צילום: בני ישראלי
נשלח ב-27/11/2006 19:55
NRG
ילד בן שלוש נפל לפח אשפה מבטון בבני-ברק. הוא חולץ לאחר חצי שעה על ידי כוחות כיבוי אש והצלה גוש דן ללא פגע.
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/510/852.html
נשלח ב-27/11/2006 19:56
YNET
בני ברק: בן 3 חולץ על ידי כבאים מפח אשפה
פורסם:
27.11.06, 18:50
בגינה ציבורית במרכז בני ברק נתקע ילד בן שלוש בתוך פח אשפה בנוי מאבן. הוא חולץ ללא פגע על ידי צוות כיבוי, בסיוע מתנדבי הצלה מגוש דן.