בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שהחתן והכלה יחכו, יש קריאה..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/12/2006 02:18 לינק ישיר 
שהחתן והכלה יחכו, יש קריאה..

שהחתן והכלה יחכו, יש קריאה..

כמה פעמים יצא לכם לראות את הזמר יוצא מהאולם באמצע החתונה? למתנדב הצלה גוש דן הזמר ר' ישראל הרשטיק זה קרה אמש בירושלים.

מספר דקות אחרי שהחתן והכלה יצאו מה'חדר-יחוד' באולמי תמיר אל האורחים ניגש מישהו אל התזמורת וביקש שיכריזו אם יש מישהו מהצלה באולם מאחר ומישהי התמוטטה בחוץ.

ר' ישראל הרשטיק נטש את התזמורת ויצא החוצה במהירות בעקבות האורח. כשהגיע אל הגברת הוא גילה כי היא מחוסרת הכרה והחל בהחייאה מלאה תוך שהוא מבקש מהסובבים להביא לו מרכבו את ציוד ההחייאה המתקדם שברשותו. לאחר מספר דקות של החייאה, אליה הצטרפו מתנדבי איחוד הצלה חזר הדופק וצוות ניידת-טיפול-נמרץ של מד"א שהגיע למקום פינה את האשה לבית החולים במצב קשה אך יציב.



תוקן על ידי LMNT ב- 06/12/2006 2:25:35




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/6/2007 16:21 לינק ישיר 

מי כעמך ישראל...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/11/2007 18:30 לינק ישיר 

נו ישארלצה  בחור טוב עלה והצלח
--------------------------------------
http://www.syt.co.il/all_features.asp?area_id=&word=&featureType=



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-19/11/2007 20:48 לינק ישיר 

ומה לגבי הדין של "העוסק במצווה.."?

_________________

YOאב - יוAV




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-20/11/2007 21:35 לינק ישיר 

פיקוח נפש דוחה כל התורה יואב, אגב משפחתך טוניק?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/12/2012 23:55 לינק ישיר 

אני באמת חושב שהנושא לא פשוט כל כך בוודאי שאם יש קריאה והוא היחידי או הכי קרוב שעליו לצאת ולהציל נפשות אלא יש לברר אולי אין לו אפשרות לקבל ארועים אם זה קורה לו והוא יודע מראש אלא אם כן סוכם על כך עם הצדדים .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שהחתן והכלה יחכו, יש קריאה..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext