בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בני ברק: החייאה מוצלחת לבת 14 בשבת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/6/2007 17:49 לינק ישיר 
בני ברק: החייאה מוצלחת לבת 14 בשבת

--
ערב שבת השעה 19:55 כשקולות התפילה מהדדים מבתי הכנסת בעיר התורה בני - ברק,
רטט מכשיר הביפר בכיסם של תורני השבת מהצלה גוש-דן "גשר קוקה-קולה לאחר התעלפות" !

תורן ראשון של הצלה גוש-דן הרב יוסף רוטר שהגיע למקום זיהה חוסר הכרה ודופק.
 - דיווח מדווייק שלו למירס " תורן שני צא אני זקוק לעזרה, ומוקד דן שלחו נט"ן מדובר בהחייאה "

תורן שני של הצלה גוש-דן ש.בוקשפן ייצא מיידית למקום. והצטרף להחייאה שזה עתה החלה.

התאמת מסכת אמבו בינונית, הלייפאק 500 שנתרם ע"י ארגון "חסדי שמעון " חובר ומיד החל בפעולה:
 
  -- שוק ממולץ --  !!

חברים זהירות שוק ראשון . 
ממשיכים בעסויים והנשמות - דופק לא נמוש.
בדיקה חוזרת מזהה שוב VF ו- 
   
  -- שוק ממולץ --  !!

חברים זהירות שוק שני. 
וחוזר חלילה ...לשוק שלישי.

תוך כדי הכנת וריד, עיסויים והנשמות. החלפת צוות, בדיקות נשימה ודופק.
מצטרף צוות לבן מר"ג .
..
ממולץ שוק רביעי !

צוות נט"ן ירקון שזה עתה הגיע מצטרף לזירה, חברי הצלה גוש-דן המונוסים מחברים מידית את המוניטור שמזהה דופק סדיר.
נשימות איטיות עצמאיות. סבב תרופות. החדרת טובוס, ופינוי דחוף לשניידר.

החברים אוספים ציוד. .

מוצא"ש הילדה מחוסר הכרה מורדמת ומונשמת במצב יציב ומדדים תקינים לחלוטין, סי טי תקין ב"ה.
בהמשך מתעוררת הילדה ולאחר מכן הורדמה שוב עקב דלקת ראות שהתפתחה מהטובוס.

החייאה מוצלחת !




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בני ברק: החייאה מוצלחת לבת 14 בשבת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext