כפי איך שאני הבנתי אותו רשע מתנדב לשעבר בהצלה גוש דן א. ק. כנראה יש לו חוסר בצומות לב
שגנב באכזריות את האמבולנס מס' 14 גנב עכשיו את אמבולנס מס' 15
וכל זה שמו לב באמצע ארוע ברח' אמרי ברוך
האמבולנס היה בארוע שריפה אם הכונן הרב רודיך
תוך כדי, הכונן יורד לאמבולנס בכדי להוציא בלון חמצן לאשה עם אסטמה
והנה שוד ושבר האמבולנס איננו,
עכשיו תבינו זה לא סתם בן אדם בא לוקח אמבולנס, זה כונן מדא שיודע כמה נחוץ האמבולנס בארוע מסוג זה.
אדון ק. אתה רוצה לגנוב תגנוב, אבל לא באמצע אירוע תתביש לך
"יתמו חטאים מן הארץ" חטאים ולא חוטאים
|
|