היי, ברוכים הבאים!! אנא קראו הודעה זו !!
ברוכים הבאים לכל הנכנסים בשערי הפורום .
פורום זה נועד לחדשות ולדיווחים על המתרחש במד"א ובהצלה ירושלים.
שאלות, בקשות , עדכונים וכל מה שרק תרצו תוכלו לכתוב כאן בפורום .
פורום זה אינו רשמי ואינו מטעם הארגונים הנ"ל ואינו מייצג אותם, הנהלת הפורום אינה נוטלת על עצמה אחריות לגבי מה שנכתב בפורום והכתיבה הינה על אחריות הכותבים בלבד.
פורום זה פתוח לציבור הרחב ונשמח לקבל מכולכם עדכונים,חדשות וידיעות על הצלה ומדא י-ם.
איננו מעוניינים להכנס לפוליטיקה פנימית בין ארגונים ולכן אנו מבקשים בכל לשון של בקשה לא להיגרר למחלוקות ולא להשמיץ ארגונים אשר כל כולם נועדו לעשיית חסד עם החיים ועם המתים.
השמצות נגד ארגונים או כנגד אישים מסויימים לא יתקבלו בשום אופן ,ההודעה תימחק והכותב יחסם לאלתר וללא כל התראה ,מכתיבה בפורום.
גרימת ויכוחים והשמצות הדדיות לא תינתן והגורם לכך יחסם מכתיבה בפורום ,כמו כן כותבים שישנו אשכולות שנכתבו לצורך מסוים ימחקו .
אנו מקווים כי הפורום יתפתח ויקדש שם שמים ברבים ובכך יתרום לפריחת והצלחת ארגוני החסד בארץ.
עצות , טיפים, ורעיונות ניתן להעביר לתיבה הפרטית ונשמח לטפל בהם ולהגיב על כל דבר.
אנו מבקשים לקבל את הכללים ולא לעבור עליהם בכדי שלא לגרום אי נעימויות שלא לצורך.
ברכה והצלחה.
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 11/07/2003 17:44:03
 |
|
|