בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מד"א והצלה ירושלים בפרוייקט נאמני החייאה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/6/2003 17:52 לינק ישיר 
מד"א והצלה ירושלים בפרוייקט נאמני החייאה
מצורף קובץ

ארגון הצלה ירושלים אימץ פרוייקט מוצלח ונחוץ ביותר אשר הוקם במטרה להעביר לכמה שיותר אנשים באוכלוסיה את הנחיצות והצורך בלימוד עזרה ראשונה והחייאה בסיסית.

את הקורס "נאמני החייאה" מעבירים מדריכים מנוסים והקורס אשר אורכו כארבע שעות מועבר בצורה מעניינת ומרתקת עם הדגמה חיה על בובת החייאה.

בסיומו של הקורס , המשתפים מקבלים תעודת "נאמן החייאה" והוא מוכשר לבצע החייאה מטעם מד"א.

ארגון מד"א ארצי ממריץ את ארגון הצלה ומסייע לו בכל התחומים להעביר כמה שיותר קורסים כאלו בארץ וללמד כמה שיותר אנשים את ההחיאה הבסיסית.

הקורס קיים ברוב חלקי הארץ והועבר עד כה לאלפי אנשים אשר הוכשרו כנאמני החייאה.

מטרת העל של הפרויקט הוא להגיע לכך שכל אזרח במדינת ישראל יידע כיצד להתנהג במצבי חירום כדוגמת אדם מחוסר הכרה, חנק מגוף זר וכדומה.

אנשים המעוניינים להצטרף לקורסים או לארגן קורסים מוזמנים להתקשר למד"א באיזור מגורם או לארגון הצלה ירושלים אשר יסייע בשמחה לכל הפונים.


כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא!!





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2003 17:00 לינק ישיר 

חשוב לציין כי את נושא ה"נאמני החייאה" בירושלים מטפח ומארגן ר' אלי גודלבסקי מתנדב ותיק בהצלה י-ם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מד"א והצלה ירושלים בפרוייקט נאמני החייאה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext