הלו הלו הלו! מזל-טוב!
בנתיים אני ואתה פה לבד.
אבל אם קצת רצון, וקצת יכולת. מעט חמצן, בלווי של 'אר ווי' נפתח פה נתיב אוויר, נעשה קיבוע ראש. והופ הופ יהיה פה פורום חי בועט ונושם (בלי מכונות החיאה, ובלי 'לייב פאק..')
בהצלחה על הפורום, תתחדשו!
ונקווה שאכן הוא יהיה בית ראוי לכל האלו המצילים חיים בגשם ברוח, בשמש ובשרב, בסתיו ובאביב בקיץ ובחורף.
בהצלחה יקירי!
כל המציל נפש......
|
|