כל מתנדב -נהג - או חובש היה במקרים שנכרתו לו בזכרונו הינכם מוזמנים להעלותם על הכתב פה באשכול
יפה בר פלוגתא , אשכול יפה ומעניין פתחת ונשמח לשמוע את סיפוריך ומקרים מעניינים ממשתתפי הפורום. אני אישית אשמח לספר ממקרים שהשתתפתי ואעשה זאת בקרוב. תוקן על ידי - הצלהירשלים - 6/9/2003 11:32:07 PM