|
|
| נשלח ב-10/6/2003 01:03 |
|
| |
מתנדבי הצלה בקורס חובשים בכירים במד"א ים
ברכות הצלחה שלוחות מכאן למתנדבי הצלה י-ם אשר משתתפים בקורס "חובשים בכירים" מטעם מד"א י-ם .
מזה תקופה ארוכה לא התקיים קורס "חובשים בכירים במד"א י-ם ומתנדבי הצלה אשר נמצאים בקורס עושים כבוד למד"א ולהצלה ירושלים.
הרצון לדעת לתרום עוד ועוד למען הזולת פשוט מדהים אותנו ונקווה שתצליחו בקורס הארוך, המייגע והקשה ושתקבלו את התואר "חובשים בכירים" בזכות ולא בחסד ושתזכו להמשיך במפעל החסד וההצלת חיים שאתם עושים יחד עם שאר אלפי מתנדבי מד"א והצלה.
|
|
|
|
| נשלח ב-8/7/2003 00:05 |
|
| |
דיווח מהקורס:
למרות נטישה של הרבה מהמשתתפים בקורס לאור החומר הקשה והמבחנים הקשים , מתנדבי הצלה י-ם לא נוטשים...ואנו מכאן מחזיקים להם אצבעות.
|
|
|
|
| נשלח ב-8/7/2003 03:13 |
|
| |
אתה מתכוון למתנדבי מד"א שמזדהים אחרת ועוברים על הנוהלים , כי מתנדבים מסוג אחר לא יכולים להצטרף לקורס כזה או אחר ללא תשלום מלא, וכל שכן לא לנשור .. נו ....
|
|
|
|
| נשלח ב-8/7/2003 11:51 |
|
| |
ויטי אתה מדהים
כמה שנאה יש עליך מעניין אותי איך עם כל כך הרבה שנאה לכל דבר שזז וביקורת לכל מה שלא זז
האם אתה מטפל בפצועים??? מעניין
|
|
|
|
| נשלח ב-8/7/2003 14:49 |
|
| |
איני יודע היכן אתה מוצא בדבריי שינאה...
ואני מטפל בפצועים/בחולים כמעט מידי יום
וגם מדריך איך לטפל (לפי נוהלי מד"א) אם זה מעניין אותך
ועוד משהו קטן שצדקת בו : אני בן אדם מדהים במובן החיובי כמובן...
תוקן על ידי - witty - 08/07/2003 14:51:19
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|