"ברוכים הבאים"לשליחי הצלה י-ם השבים מחול
מחר אי"ה ישובו מול"ל נציגי הצלה ירושלים אשר נסעו למספר מטרות חשובות לארה"ב שם שהו תקופה ארוכה הרחק ממשפחותיהם ועמלו וטרחו להשיג כספים ודברים נוספים חשובים למען המתנדבים הרבים של "הצלה ירושלים".
מחר אי"ה ינחתו השליחים ויקבלו אותם נציגי הצלה ירושלים בשדה התעופה.
      
ברוכים הבאים בשם ה'!!!
       
|